۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲

فداحسین مالکی مطرح کرد:

پرسپولیس قربانی حاشیه‌ها شد/ پنالتی مشکوک بود، اخراج مشکوک‌تر

پرسپولیس قربانی حاشیه‌ها شد/ پنالتی مشکوک بود، اخراج مشکوک‌تر

رئیس پیشین هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه دلش برای بازیکنان جوان و هواداران پرسپولیس سوخت زیرا پرسپولیس قربانی حاشیه‌ها شد، گفت: هر چند همیشه برای تصمیم داوری احترام قائلم اما قضاوت این بازی پر مسئله و پر حاشیه را به عهده کارشناسان داوری باید گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، فداحسین مالکی رئیس پیشین هیات مدیره پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر سپاهان در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: قضاوت درباره عملکرد داور را به کارشناسان می‌سپاریم اما اخراج بازیکن، همراه اعلام پنالتی در دقایق ابتدایی بازی، شیرازه هر تیمی را از هم می‌پاشد، چه رسد به اینکه هر دو با هم اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه با دیدن این بازی دلش برای بازیکنان جوان و هواداران پرسپولیس سوخت زیرا پرسپولیس قربانی حاشیه‌ها شد، افزود: وقتی که بازی پرسپولیس و سپاهان را دیدم، خیلی دلم گرفت. البته بازی این دو تیم با انگیزه، همیشه برایم جذاب بوده است اما این بار شرایط به گونه‌ای رقم خورد که دلم برای بازیکنان جوان و هواداران پرسپولیس سوخت.

رئیس پیشین هیات مدیره پرسپولیس همچنین اظهار داشت: هر چند همیشه برای تصمیم داوری احترام قائلم اما قضاوت این بازی پر مسئله و پر حاشیه را به عهده کارشناسان داوری باید گذاشت که انشاءا... پاسخ قانع کننده‌ای به هواداران میلیونی پرسپولیس بدهند.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می‌کرد، ادامه داد: سخن دوستانه‌ای هم با علی کفاشیان و مهدی محمدنبی دارم. یادم هست در جلسه‌ای که خدمت این برادران داشتیم، دقیقا یکی از مسائل مورد بحث‌مان این بود که داوری بازی‌های پرسپولیس و استقلال با هر تیم دیگری، از حساسیت‌های خاصی برخوردار است و باید در انتخاب داور مسابقه تدبیر به خرج داد تا مشکلی بوجود نیاید.

مالکی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: نباید گذاشت تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس، قربانی حاشیه‌ها شوند که متاسفانه چنین شد. آنهم در شرایطی که دو تیم می‌توانستند بازی دلچسبی را ارائه دهند. در مسابقات مهم فوتبال در دنیا به ندرت اتفاق می‌افتد که همزمان پنالتی و اخراج صورت گیرد زیرا هر یک از این موارد در هر بازی آن هم در دقایق ابتدایی می‌تواند شیرازه تیم را بر هم بزند. چه برسد که تصمیم پنالتی و اخراج با هم گرفته شود.

وی همچنین یادآور شد: اگر من بعد در فوتبال‌مان این وضعیت ادامه پیدا کند، همه چیز از دست می‌رود. در این بازی حساس محسن قهرمانی می‌توانست درایت بیشتری به خرج دهد تا چنین اتفاقی همزمان صورت نگیرد اما متاسفانه چنین نشد.

رئیس پیشین هیات مدیره پرسپولیس در پایان گفت: حاشا به همت و جسارت بازیکنان پرسپولیس که در همان ابتدای بازی، هم طعم تلخ پنالتی و هم طعم تلخ‌تر اخراج را چشیدند ولی با این وجود بازی را اداره کرده و سراپا هجومی عمل کردند وگرنه با آن پنالتی مشکوک و اخراج مشکوک‌تر شکست تیم از همان ابتدا رقم خورده بود.

کد خبر 2139705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha